2011. május 18., szerda

Szoptatós párna, nem csak szoptatáshoz

Kisgyermekes anyukáknak nem kell mondani, hogy a szoptatós párna milyen jó találmány. Persze sokan akadnak, akik fekve szoptatnak, és nem használják. Én a magam részéről nagyon szerettem. Már jóval Botond születése előtt elhatároztam, hogy ha egyszer kisbabám lesz mindenképpen szeretnék egy szoptatós párnát is. Ugye mondanom sem kell, hogy üzletben megvásárolva ez sem olcsó, használtan pedig nem szerettem volna venni. Nem mintha bajom lenne a használt dolgokkal, de ez azért mégis más. Egyrészt semmi olyan dolgot nem szeretek más által használt állapotban venni, ami valamilyen anyaggal töltve van, mert nem tudom úgy át tisztítani, ahogy szeretném. Másrészt egy szoptatós párna mégiscsak egy bensőséges dolog. Az a minimum, hogy én készítem el, ha már tudok varrni. :) Az első ilyen párnát nem fényképeztem, de az anyaga megegyezik a bálna babzsákéval és szintén polisztirol gyönggyel töltöttem. Na az nem volt egyszerű mutatvány, leginkább azért, mert varrás közben nem gondoltam a töltésre, így a cipzár a párna közepén záródott. :) No de a hibáiból tanul az ember. A következő kettő már teljesen jól sikerült. :)


A képen látható, mint ahogy arra a címben is utaltam - a szoptatós párnát egyáltalán nem csak szoptatáshoz lehet használni. Amikor Botond ülni tanult ezeket raktam a járóka szélébe, és ha a kicsimanó egyensúlyvesztés áldozata lett - ami eleinte gyakran előfordult - nem ütötte be a buksiját. Később aztán tovább bővült a párnák szerepköre, úgymint boxzsák, rágóka, mászóka, stb. Hihetetlen leleményesek tudnak lenni a kicsik, ha játékról van szó. :) Szóval én csak ajánlani tudom minden csecsemős anyukának. :)

Játék közben:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése