2011. május 15., vasárnap

Napocska mindennapi használatra

Az alábbi napocska a kisfiamnak készült. A fiatalúr még a pocakban volt, én meg rendelkeztem annyi ráérő idővel, hogy megvarrtam neki kézzel. Azért kézzel, mert nem volt még saját varrógépem, az édesanyám ősöreg Naumann-ja pedig éppen felmondta a szolgálatot. Így történt aztán, hogy hosszú kihagyás után kézi varrással kezdtem bele újra a dologba. Íme az eredmény:


Az elkészítése nagyon egyszerű és nem is kell hozzá más csupán pamutvászon anyag a kívánt színekben és töltőfliz. Lényeg, hogy színes legyen, hiszen az apróságok figyelmét így tudja felkelteni és emellett jó puha is, hogy jól lehessen gyűrögetni, esetleg ráfeküdni, és minden bizonnyal rágcsálni is. Legalábbis a mi napocskánk sorsa ez. :)

A kisfiam azóta kilenc hónapos, de a napocska még mindig a kedvenc játékai közé tartozik. Enne persze én nagyon örülök, hiszen pont az volt a célom, hogy az első játéka általam készített legyen. Remélem ez a napocska még jó sokáig a kedvencek között marad és beragyogja a kicsi manó életét. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése