2011. május 17., kedd

Janome 423S - A varrógép

Tavaly karácsonykor nagy meglepetésben volt részem. A karácsonyfa alatt ez a csodamasina várt a családra:


Közös ajándék volt a szüleimtől, hiszen az ezzel készült dolgok gyümölcsét remélhetőleg az egész család élvezni fogja, de valahol mégiscsak az enyém, hiszen én használom - remélhetőleg minél többet. Ez életem első saját varrógépe, szeretem is nagyon. Persze még mindig az összeszokási fázisban vagyunk, főként mert nem sok időm volt használni eddig. 25 varróprogramra képes. Ilyen gyönyörűségeket lehet alkotni vele:


A különböző talptípusokban sem szűkölködik, és én bevallom férfiasan, akad köztük olyan melynek funkciója pillanatnyilag még kifog rajtam. Vagy azt nem tudom, hogy mire való, vagy azt, hogy hogyan hajtja végre azt amire hivatott. :) Mindenesetre látványnak sem utolsó, és ez csak egy része a kollekciónak:


Először a gomblyukazó talppal gyűlt meg a bajom, sehogy sem akarta az igazságot, de mostanra már megszelídült és gyártja szépen a gomblyukakat. :) A szabad gépi tűzéshez való talppal nem sikerült komolyabb barátságot kötnünk. :( Biztos akadnak szép számmal olyanok akik esküsznek rá, de nekem talp nélkül jobban megy a dolog. Lehet, hogy több gyakorlással jobban sikerülne, mindenesetre fel nem adom. :)

Szóval ez évtől már saját, külön bejáratú varrógépet használok, mit ne mondjak, nagyon jó érzés! :)

2 megjegyzés:

  1. Férfiasan bevallom:D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Mert nem így szokták mondani? :D Mondhatnám, hogy nőiesen, csak az mást jelent. :P

    VálaszTörlés