2011. június 4., szombat

Ha már varrunk címke is kell :)

Manapság már minden valamire való terméken van márkajelzés. Sőt vannak akik kifejezetten márka hű emberek és kizárólag a jól beválthoz, kipróbálthoz ragaszkodnak. Ez rólam így nem mondható el, az viszont biztos, hogy ha egy termékkel meg vagyok elégedve, akkor szívesen visszatérek az adott márkához más termék tekintetében is. Ebből a bevezetésből már nem nehéz kitalálni, hogy mi következik. :)
Igen, az én termékeim is címkézve lesznek ezentúl. Mégpedig ilyen a címkékkel:


Optimista lévén rendeltem rögtön ezer darabot. Ez így elsőre nagyon soknak hangzik (legalábbis nekem), de nézzétek csak, hogy milyen kis helyen elfér. :)


Jó, nyilván nem mostanában lesz az, amikor az utolsót is elhasználom. Ezer darabot megvarrni bármiből is nem kis teljesítmény. :) Azért záros határidőn belül a végére járok ám ennek a kis halomnak. :)


Meg kell mondjam, hogy jó érzés volt kézbe venni ezeket a címkéket, és felvarrni az első készülő darabokra. Eddig is szívesen varrtam, de ha valaki kézbe vette az általam készített holmikat, nagy általánosságban nem mondta meg róla, hogy ki csinálta, hacsak nem volt hozzá vagy hozzám valamilyen személyes kötődése. Ezentúl minden termékről kiderül, hogy ki készítette. Lehet, hogy most még sokaknak semmitmondó a címkén szereplő név, de ha rajtam múlik - és ki máson múlna nagyobbrészt - ez hamarosan változni fog. :) Drukkoljatok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése