2011. június 20., hétfő

Edényfogó és alátét egyenlő konyhai szett

Az egyik kedves visszatérő vásárlóm kért egy konyhai szettet tőlem. A kritérium igazából annyi volt, hogy a Neki készített bon-bon tartó anyagait felhasználva, azzal harmonizáló holmi készüljön. Idő is volt rá, hiszen Ő is mi is nyaralni készültünk. Igaz mi csak pár napra, amiből aztán még rövidebb idő lett, mivel Botond megbetegedett. A konyhai szett viszont még nyaralás előtt elkészült.

Az alátétekhez ugyanazt a mintát használtam mint a virágos-narancs táskához, sőt ugyanazt az anyagot is. :) Nem igazán szeretem a habos-babos, masnis, túlcsicsázott dolgokat, így elkészíteni sem szeretek ilyesmit. Szeretem viszont az anyagokat különböző mintákba kombinálni és így megoldani a díszítést. 

Az edényfogó is igen praktikus találmány. Legalábbis nekem biztosan, mert ha valakit ér főzés közben baleset az én vagyok. Hol egy égés, hol egy vágás...szóval legalább az égést védjük ki valahogy. :) 

Szóval gyártottam rögtön két példányt. Nem mintha annyi lett volna a rendelés, csak megtetszett az ötlet. No nem egyformákat, ellenben megszületett mindenből az eredeti inverze, illetve alátétből lett két azonos, merthogy az párban jó. Viszont amikor minden kész lett eszembe jutott egy kis svédcsavar. Miért ne mehetne egy szettbe két különböző alátét? Végül így is raktam össze. Mint kiderült ennek végül nem lett jelentősége. Ugyanaz viszi mindkét példányt. :) Én pedig örülök, hogy tetszett a munkám. :)

Íme a végeredmény:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése