2011. június 6., hétfő

Sarokba állítva, azaz elkészült a varrósarok

Gyönyörű, napos vasárnap reggelnek indul, de hamar iszonyú kánikulában csap át az idő . Fenn a tetőtérben huszonkilenc fok. Franc fizet a szaunáért, itthon megvan ez nekem ingyen. Megígértem, tehát megcsinálom Monkának a lakás átrendezését, azaz indul a varrósarok kialakítása. Persze nem pont a sarokban, még azt hinné büntiben van. Meg aztán a sarokban az én Blood Bowl figuráimnak kell a hely, erről nem mondok le. Mindenesetre kell hely a varráshoz, kell hely az anyagok tárolásához, és kell hely a szabáshoz. Először is egyeztetjük az elképzeléseinket, amik persze nem fedik teljesen egymást, de mivel én pakolok, első körben úgy lesz, ahogy én elgondoltam. Aztán majd még párszor átrakom, hogy úgy legyen, ahogy Monkának is kényelmes, de konok vagyok, így első verzióban magam oldom meg a dolgot. Monka közben a teraszon pancsol Botonddal. Szóval, első körben akadálymentesítés, gyerekülés, székek ki, akvárium ki, szemét kiválogat, kidob, majd nem használt plüssállat kollekció is száműzetésbe kerül. Remek, most már hozzáférek a modell figuráimhoz. Sajnos időm nincs szeretettel végigsimogatni és becézgetni az összeset, pedig kedvem lenne rá, így ömlesztve kerülnek be a vitrinbe, és a dobozokba, valamint a plüssök helyére. Gyors törölközés, mert elértük a harminc fokot, én meg izzadok, mint egy igásló. Varrógép és az anyagok is kikerülnek, polcok bekerülnek, asztal megfordít, széthúz. Lehet gyors nekem ez a tempó, pihenni kellene. Bodzaszörp elő, törölközés. Vissza a melóhoz. Persze porszívózni kell, mert a sok kipakolt cucc pora ott van a padlón. Az összes nyamvadt elosztó tele, de végre rálelek egy üresre. Ezzel a fél lakást ki tudom pucolni. Közben feljön Monka a manóval. Mázli, mert így hamarabb kell átpakolnom a polcokat, minthogy telepakoltam volna őket. Hát, hiába, időzíteni tudni kell. Polcok átpakolva, asztal arrébb tolva, jöhetnek a dobozok. Rém simán elférnek. Marha jó, jól is néz ki. Persze ezzel még nincsen vége, mert ami kijött, annak valahova be is kell menni, így a nem a varrósarokhoz tartozó felszerelést is el kell pakolni. Itt van mindjárt a dög nehéz akvárium, ami kagylókkal meg valami hajóronccsal van tele. Ügyes huszárvágással lenyúlom a fiam kis szekrényét, megy annak a tetejére, mellette még elférnek a távirányítók is. Botond cuccai úgyis a fiókban vannak, ahhoz meg hozzá lehet férni. Egész pofás. Most már csak az én övtáska-tartó asztalkám, meg a két rozzant szék maradt a szoba közepén, no meg az xboxos dobkütyü. Az anyagokat sikerül felpakolni a polcokra meg a dobozokba, így azok már nem foglalnak helyet. Dobkütyüt berakom a DVD polc elé, amennyi időnk van DVD-t nézni, nem lesz az ott rossz helyen. Asztalkámat kicserélem a szobainassal, így kevesebb helyet kell már csak szerezni, így végül az üveges szekrény elé kerül a kiszögellésbe, A két szék meg megy a bejárathoz, hátha valaki elfárad a sok lépcsőzésben, így hamar le tud ülni majd. Kész a nagy mű, már csak egy heveny porszívózás hiányzik, és mehet vissza a helyére Botond játszószőnyege is. A lehetőségekhez képest egészen pofás lett. Hogy ezt hogy látja Monka, azt majd megírja, ha akarja:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése