2011. június 7., kedd

Varrósarok képekkel

A vasárnapi lakásátrendezés nem volt kis meló, de az én drága férjem nagyon szépen megcsinálta. :) Be is számolt róla kimerítő részletességgel, de a fotózás már az én reszortom. :) Időközben felavatásra is került, mivel ma volt időm varrogatni. Botondra vigyáztak a nagyszülők én pedig alkothattam. Szóval bátran kijelenthetem, nem csak esztétikusabb lett a varrókuckó, de határozottan kényelmes is. Minden szépen kézre esik, nem kell bútorokat tologatni az anyagválogatáshoz, nem kell az egymás hegyén-hátán tornyosuló kosarak között turkálni egy egyszerű patentért. Egyszóval a varrósarok jó lett, sőt nagyon jó! :) No de jöjjenek a képek. :)

Itt majdnem teljes egészében látszik. Az a kék virágos valami a vasalódeszka. :)


Ezen már a vasaló is rajta van.:)


Még az elkészült művek is elférnek az asztalon kényelmesen. :) Az asztal alatti kosárban pedig a gyakran használatos mindenféle kütyük kaptak helyet.



A sarok megmaradt Árpinak és a figuráinak, de mellette is befoglaltam minden talpalatnyi helyet. :)


Végre átlátható, hogy mi is van a kosarakban. :)


Az asztal melletti két nagy doboz tömve van anyagokkal, de legalább most ez is könnyen hozzáférhető és átlátható. :)


Nem mondom kemény meló volt. Mármint Árpinak. Dőlt is róla a víz rendesen. Remélem az azért kárpótolja, hogy én viszont remekül érzem magam az új varrósarokban. :) Köszönöm! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése