2011. június 11., szombat

Maradjunk a vidám színeknél.

Az előző bejegyzésemben már látható a bon-bon tartók között egy narancssárga szélű, középen apró virágos anyagokból készült példány. Ez a színkombináció annyira megfogott hogy készítettem belőle egy táskát. Hát persze, mi mást? :) Amúgy más is készül belőle, megrendelésre, mivel nem csak engem fogtak meg az anyagok. :) Szóval újabb táska készült. Nem, nem tás, az én logikám nem olyan kicsavart, vagy kifacsart, mint a férfiaké. :)

Nem mondanám azt, hogy nem pepecselős darab, de ezzel együtt mégis végtelenül egyszerű. 


Hat darabot kell legyártani a képen is látható négyzetekből, melyből összeállna a kocka, de nem kocka lesz mégsem.


Összevarrás után jön a csel, mivel a két oldalsó lap behajtásával máris becsukható a táska. A belseje is teljesen egyszerű, semmiféle zseb nem cifrázza, de szerintem nem is szükséges bele.


Ez egy tipikus nem túl nagy méretű kézitáska, ami teljesen megfelelő, ha nem akarunk túl sok holmit magunkkal cipelni, de szeretjük a vidám, nyárias hangulatú kiegészítőket. Simán el tudnám képzelni egy városnézős, nyári ruhás kiránduláshoz, de akár dolgozni is elvinném, ha épp olyan ruhában mennék amihez illik.

Ez a prototípus. Néhány napja készült, és azóta is a kezembe kerül rendszeresen. Forgatom, nézegetem, és fel is fedezek rajta némi javítani valót. Például legközelebb nem így fogom rávarrni a fülét. Ugyan mutatósabb így, mivel most a hátsó lapra dolgoztam rá kívülről és hagytam az anyag alját picit kirojtozódni. Szép is lett, viszont a súlyeloszlás nem megfelelő, a táska picit előre bukik. Talán jobb megoldás a két felső lap közé bedolgozni a fület. Egy következő példánynál mindenképpen kipróbálom és beszámolok majd a végeredményről.:)

1 megjegyzés: