2011. június 10., péntek

Tartó a bon-bonoknak vagy egyéb kütyüknek

Most az egyik kedvencemről írok. Nagyon egyszerű és mégis elmés találmány, legalábbis szerintem. A nők legtöbbje nem csak táskamániás, de szeret minden olyan holmit amin sok zseb van és mindenféle kis mütyürt lehet tárolni benne. Velem sem más a helyzet. Már akkor tudtam, hogy ennek a bon-bon tartónak sikere lesz, amikor az első darab elkészült. Valahogy úgy van ezzel az ember, hogy amit eladásra gyárt ugyan, de legszívesebben megtartana arra biztos gyorsan lecsapnak. Amikor Árpi meglátta a kész műt csak ennyit mondott: "Ugyan már, ezért nincs ember, aki pénzt adna." Én csak mosolyogva közöltem, hogy de igen, ezt vinni fogják.:) És viszik.:) Igaz ilyenkor belőlem is egy darabkát,de azért szívesen csinálom és szívesen adom. :) No de nem feszítem tovább a húrt, jöjjön néhány kép is a teljesség igénye nélkül:





Szóval így néznek ki rendeltetésszerű állapotban. A kis "zsebekbe" tényleg bármi rakható. Volt aki ajándéknak kért és telerakta bon-bonokkal, gyümölcsökkel (mint kiderült sikere is volt), én viszont el tudom képzelni benne a gyöngy ékszereimet, vagy mindenféle kis bizsut, csatot, miegymást.


Kinyitva sem rosszak, akár asztalközépnek, akár kis terítőnek, vagy épp egy váza alá téve szépen mutatnak.





Tehát ez az egyik új kedvenc. Ha majd lesz hova, egészen biztosan gyártok magunknak is belőle párat, bár ehhez Árpinak is lesz még egy-két szava biztosan. :)

1 megjegyzés: