2012. január 31., kedd

Kis összefoglaló.:)

Az elmúlt napokban, vagy inkább hetekben rengeteg dolgom volt. Beindítottam a facebook oldalamat. De leginkább a táska kollekciómat bővítettem. Készülnek az igazán tavaszi hangulatú táskák, ha már időjárásban nem, legalább lélekben érezzem és velem együtt talán Ti is érezzétek a Tavaszt.:) Mutatom őket. Az elkészülésük szerint fordított sorrendben.:)


Tegnap készült el ez a nagyobb méretű példány. Tényleg képes mindent elnyelni.:) Én az ilyeneket szeretem nagyon:


Méretei: Alul 50 cm, fölül 35 cm széles, magassága 43 cm, a füle pedig 68 cm hosszú.

Belülről így néz ki: 

Nekem nagyon tetszik ez az élénk zöld szín, bár igazából az egész táska színvilága képes jókedvre deríteni.:)

Most következzenek a testvérek. Nem ikrek ugyan, de azért a hasonlóság szembetűnő. :)


Méretüket tekintve: A legszélesebb pontjuk alul 44 cm, a szalagnál 37 cm. Magasságuk a pöttyös anyagig (eddig pakolható) 20 cm, a fülük 70 cm hosszú.



Pöttyös bélést kaptak:)


Az abszolút kedvenc az eddig táskák kistestvére. Olyan pihe-puha az a textilbőr amiből készült, hogy eleinte csak simogattam, nem volt szívem bele vágni.:) Az applikációba is nehezen. Az egy darabka Michael Miller designer Venice anyagából.:) 


A méretei pedig: A legszélesebb pontja alul 35 cm, a 2 anyag találkozásánál 31,5 cm
legmagasabb pontja 28 cm, középen 20 cm (a textilbőr rész tetejéig pakolható) , a füle 48 cm hosszú, így éppen vállra akasztható.:)

Érkezik még a héten több táska is, bár most lassabban fognak készülni, mert Botond nagyon megfázott. Remélem hamar túl lesz rajta és akkor újra indul az alkotás.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése