2012. január 6., péntek

Amikor a családi hobbik ötvöződnek!

Nos, sikerült! Igen hosszú időbe telt, de elkészült a nagy mű. Ne szaladjunk ennyire előre, kezdjük a kezdeteknél. Kétezer-tíz tavasz. Hatalmas ötletem támadt. Monka hobbija a kreatív varrás és hímzés, az enyém a vérfoci. Hozzuk egy fedél alá a két szenvedélyt. Kitaláltam a hímzett vérfoci-pálya ötletét. Meg is terveztem, majd kedves feleségem nekilátott - miután feleszmélt a döbbenetből, hogy mi a fenét is akarok tőle. Nekem csak elképzelésem volt róla, ő tudta is, mibe vágtunk bele. Nem mondom, voltak a dolognak buktatói, amik erősen késleltették a megvalósítást - mint például egy heveny terhesség, meg közben némi esküvő, a szülésről és az újoncról nem is beszélve- , de azért röpke tizennyolc hónap alatt elkészült. Véres, verejtékes munkával. Igen, volt hogy megszúrta a kezét (vér), és volt, hogy nyáron a negyven fokos tetőtérben volt hímezve (verejték). A projektben sokat segített anyósom, aki amikor kellett, és ideje engedte, erőteljesen besegített a hímzésbe. Ha ez nem történik, még most sem lenne készen. Pedig eredetileg tavalyelőtt karácsonyra kértem. Mindenesetre ha sikerült felcsigázni az érdeklődést, íme, így néz ki a kicsikém (nem, most nem a feleségemet mutatom meg, nem is a gyereket) :


Tehát mi is ez tulajdonképpen? Egy táblás - figurás társasjáték pályája, mely körülbelül az amerikai foci fantasy környezetbe átültetve. Egy figura talpa kb. két és fél centi. Ügyes matematikusok rögtön kiszámolhatják mennyit kellett hímezni hozzá, ha elárulom, hogy 26 kocka hosszú és 15 kocka mély a pálya. Mivel én nem vagyok ügyes matematikus, így a többieknek én sem árulom el a számítás eredményét, mindenesetre az biztos, hogy marha sok munka van benne. Most lássunk némi közelit a khemri (gyolcsokba tekert élőholtak) versus halfling (félszerzet, mint Frodó) mérkőzés alapfelállásával megspékelve:



Íme a félszerzetek felálltak védekezni.



Az alapvonal mögül.


Az oldalvonal mellől. Alant pedig csak az enyém:D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése