2012. január 4., szerda

A régen várt tulipán.:)

No nem virágot kaptam, bár a tulipán az egyik kedvencem.:) Régóta szemezgetek a tulipán fazonú táskával, de valahogy sosem mertem hozzáfogni, mindig túl bonyolultnak gondoltam. Viszont kaptam egy nagyon szép, plüss hatású szövet anyagot, melynek mindkét oldala használható. Ebből egyszerűen kikívánkozott a tulipán táska, így nagy merészen bele is vágtam a dologba, na meg persze az anyagba. Igazán meglepődtem, hogy koránt sem olyan nehéz elkészíteni, mint azt én hónapokig gondoltam. Persze ez biztosan függ az anyag minőségétől is. Ezzel a szövettel nem volt nehéz dolgozni, és a végeredmény most nekem is kifejezetten tetszik.




Mutatom nagyobb képpel is:





Egészen biztos, hogy fogok még dolgozni ezzel a fazonnal. Kipróbálom többféle anyagtípussal is. Bár most egy, pontosabban kettő megkezdett és egy tervezett projekt közepén tartok. Erről is érkezik majd beszámoló, de majd csak egy hónap múlva. Ha jól sikerül, akkor debütál az új kollekció.:) Drukkoljatok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése