2012. január 12., csütörtök

Mert a játékból sosem elég!:)

Arról már beszámoltam korábban, hogy részt vettem Bellinda karácsonyi játékán is, de azt még nem mutattam meg, hogy milyen szépséget kaptam. Adri keze munkáját dicséri ez a gyönyörű notesztartó:





Nagyon örültem neki!:) 


A játék lényege abban rejlett, hogy senki sem tudta, hogy mit kap és azt sem, hogy kitől. Belindának küldtük el a képeket, Ő pedig minden nap sorsolt. Ráadásul megfűszerezte a dolgot egy kulcslyukas tippelős játékkal.:) A következő nap ajándékát már előző este kitette az oldalára, de csak egy részletét mutatta meg, a többit takarta egy kulcslyuk.:) Egész nap lehetett lázasan tippelgetni, este pedig sorsolás útján eldőlt, hogy ki az a szerencsés, aki megkaphatja az ajándékot.:)


Én egy táskát készítettem, és mit hoz a véletlen Adri lett a tulajdonosa, akitől én is kaptam az ajándékomat.:)




Belinda készített egy nagyon szép montázst az összes alkotásról. Az engedélyével én is megmutatom őket. :) (A montázs és a noteszt ábrázoló képek Belinda oldaláról származnak, ahol bővebben is olvashattok a játékról.)




Szerintem gyönyörű holmik cseréltek gazdát.:) Remélem idén karácsonykor is játszunk!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése