2012. január 20., péntek

"Bogyó és Babóca...

...két jó barát kalandja" A dalt már kívülről fújjuk a férjemmel, de lassan a mesék szövegét is. Egyelőre azt a kettőt, ami youtube-on megtalálható, de hamarosan érkezik a teljes sorozat DVD-n, díszdobozban.:) Hogy miért kezdem ezzel a bejegyzésemet? Szerintem nem nehéz kitalálni. A kisfiam újabb mániája ez a rajzfilm, ami meg kell hagyni nagyon aranyos. Nekem is tetszik.:) Botond 17 hónapos létére nagyon szépen beszél, az elmúlt napokban azonban leggyakrabban a "katica" és a "Babóca" szavak hagyták el a száját. Érdekes, Bogyót a csigafiút nem szereti. Szóval ki tud ennek ellenállni? Én biztosan nem. Így aztán nekiveselkedtem és ez a katica került ki a varrógépem alól és a kezeim közül:




Mi tagadás nehéz fába vágtam a fejszémet. Egyrészt azért, mert nem szoktam ilyesmi figurákat készíteni, másrészt pedig azért - mert ismerve Botondot, aki bizony húzza-nyúzza, szeretgeti őket -selyem anyagból készítettem a fekete részeit. Hát nem volt könnyű, ellenben selymes, pihe-puha, ölelgetni való.:) Egészen biztosan nem ez a legszebb alkotásom, de a kisfiam szereti. Kell ennél több egy Anyának?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése