2011. július 2., szombat

Hímzett vérfoci pálya

Nos, hogy mi köze a kedvenc hobbimnak a feleségem kedvenc hobbijához? Igen, eltaláltátok, és mégsem. Egyszer említettem, hogy a varrósarok kiszorította a modelljeimet, de a sarkot megtartottam. Így akár helyes válasznak is elfogadom, hogy egymás mellett vannak. Azért ennél több is van ám! Kértem Monkától anno egy nagy dolgot, egy hímzett-varrt vérfoci pályát. Merthogy ugyebár ez kis helyen elférne, meg aztán lehetne vagizni a többiek előtt, hogy nekem van ilyen, meg vihetnénk akár az Eurobowlra is, hogy irigykedjenek a külföldiek. Mindenesetre ez az apró pici kívánság igencsak nagy munkát jelent. A terveket és a méreteket együtt vettük le, de a hímzés, majd a pálya aljának varrása már mind mind szakmunka, amit én nem vállalok. A projekt mindenesetre lassan halad, pedig már anyósomat is mozgósítottuk. Rohadt nagy ám az a pálya, és a fedezékeket még el sem kezdtük. Mindenesetre a hímzésnek a technikásabb, színváltósabb része már készen van, most a pálya többi részének füvesítése zajlik. Igen, az egész méteres cuccot zöldre kell hímezni. Elég elrettentő feladat, de a család asszonyai rendíthetetlenül hímzik ráérő idejükben - ami nem nagyon van. Így aztán már egy éve készül. Én pedig marha türelmesen várom. Karácsonyra kértem, de a szülinapomra ígérték. Elmúlt. Talán karácsonyra készen lesz. Mindenesetre ez komoly munka, de ha egyszer elkészül, a hazai vérfocis társadalom tuti lesápad, és ilyet fog akarni. Persze nem fog kapni, mert hát hímezni eléggé hosszadalmas folyamat a tások varrásához képest. Azért én alig várom a napot, hogy elkészüljön a nagy mű. Ha készen lesz, ráveszem Monkát egy játékra, és közösen fogjuk felavatni a gyönyörűséget!
Hogy hogyan is készül, milyen anyagokból, milyen technikával,talán majd Monka kifejti, én ehhez tök vagyok. A javából:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése