2011. július 8., péntek

Zsiráfos mérőléc

Úgy alakult, hogy Botond még a pocakban lubickolt vígan mikor észrevettük, hogy minden zsiráfos lett körülötte. Mármint a neki vásárolt holmik lettek zsiráfosak. Kezdve a babakocsival, folytatva a takaróval és kis ruhákkal. Árpinak persze egyből megtetszett a dolog és ezután már direkt kereste a zsiráfos cuccokat. Macikat úgyis gyűjti a nagypapa, Botond ne legyen macis. Az más kérdés, hogy a zsiráfokat utána kiszorították a tigrisek. :) No de még a tigrises korszak előtt készült Botondnak mérőléc. Zsiráfos. :)

Tudom, hogy boltban lehet kapni rengeteget és még mindenféle baba magazin mellékletként is fellelhető. A saját készítésű azért mégis más. Legalábbis nekem. :) Persze szokásomhoz híven elkezdtem bújni az Internetet, hátha találok valami jó kis mintát. Nem találtam. Illetve nem tetszett amiket találtam, így aztán saját kútfőből készült. 



A méretezése nem volt egyszerű, de sikerült elcsúszás nélkül megoldani. Azt meg, hogy a számok itt-ott csáléra sikeredtek senki sem nézi. Igaz? :)




A magasság jelölők még hiányoznak, mert Botondot egyelőre lehetetlenség rávenni, hogy szépen, minden ficergés és pipiskedés nélkül megálljon előtte, ellenben a falról nagyon szívesen leszedné. Egyelőre kiegyeztünk a simogatásban, de azt tesszük ébredés után, elalvás előtt. Azt hiszem kijelenthetem. Ezt is szereti a gyerek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése