2012. március 8., csütörtök

Textilbőr és csipke

Na mi lesz belőle? Ki nem találnátok, hogy táska, ugye?:D Nem mintha tudnék horgolni, bár erős késztetést érzek arra, hogy megtanuljak. A nagymamám viszont gyönyörűen horgolt. Tőle maradt néhány csodaszép darabom. Illetve édesanyám is tud, méghozzá nagyon szépen. Erről a táskáról nyugodtan mondhatom, hogy három generáció készítette.:) A barna textilbőrön lévő horgolt csipkét a nagymamám, a piros textilbőrön lévő dísz csipkéit az édesanyám, a táskát pedig én. Holnap pedig licitre kerül. Ha tetszik Nektek, akkor ne habozzatok. Nem sok hasonló példány fog készülni az biztos, ilyen pedig nem lesz több.:)
Kicsit romantikus, kicsit extravagáns és nagyon elegáns. Szerintem.:) Szerintetek?


Azt pedig nem is említettem, hogy új logóm is van.:) Teljesen oda vagyok érte. :) Annyira kifejez engem és amit csinálok.:) Gyönyörködjetek benne Ti is.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése