2012. március 31., szombat

Amikor egy anyagmániás igazi Kánaánra lel.:)

Az egész a házassági évfordulónkkal kezdődött. Megállapodás szerint nem ajándékozzuk egymást ebből az alkalomból, inkább felkerekedünk egyet kirándulni, ha az idő és a körülmények engedik. Így élményt ajándékozunk egymásnak és magunknak. Az én kedves férjem nagyon titokzatos volt most az alkalom kapcsán. Ő szervezte meg Manó délelőtti felügyeletét a Maminál is.:) Meglepetésként elvitt ide.:) Aki kicsit böngészni kezd az oldalon rájön, hogy milyen Kánaánról beszéltem a címben. Aki esetleg el is megy és megnézi...na az vigyen egy teherautót is.:D


Kaptam költőpénzt is. Vagyis a költségvetésbe beszorítottuk a válogatásom nem éppen olcsó következményét.:) Az ajándék így az élmény volt, nekem mindenképpen, majdnem sírva fakadtam a sok gyönyörű anyag láttán. A férjem azt mondja Neki az volt az élmény, ahogy én örültem. Ha csak fele annyira látszott rajtam, mint amennyire valóban, akkor az tényleg nagy élmény lehetett, de erről szerintem majd beszámol Ő is. :)


És hogy miket vásároltunk? Olyan gyönyörűségeket, hogy azt elmondani nem lehet. Ez a montázs már itthon készült.:)


Itt pedig a teljes szerzemény, kicsit láthatóbban.:) A képek a foltvarras.eu oldalról származnak.


S, hogy mi készül belőlük? A blogon egészen biztosan láthatjátok majd.:)

Na kinek van a legjobb férje a világon???:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése