2012. május 29., kedd

Gyerek rajzok keltek életre.:))

Mostanában nagyon keveset vagyok, varrásra pedig tényleg nincs időm, lakásfelújítás folyik nálunk gőzerővel. Útjára indítottunk azonban egy kezdeményezést, ami olyan szívet melengető, hogy felújítás ide vagy oda, azért én is varrógéphez ültem.:) A Te rajzolsz én varrok oldalon pályázatot hirdettünk gyerekek részére. A legtöbb szavazatot kapott rajzok elkészítését vállaltuk. Elsődlegesen 10 képzeletbeli lény megvarrásáról volt szó, de a gyerekek olyan sok szépséget rajzoltak, hogy ennél sokkal több készült el.:)

Én Ádám rajza alapján kezdtem alkotni:

Igazán nagy öröm volt a munka.:) Fázisfotókkal Ti is tanúi lehettek ennek.:)




Lényalkotás közben:


Az első teszten átesett.:))


Alig várom, hogy Botond rajzai is életre kelhessenek.:))


És íme elkészült:

Ádám pedig örült neki.:DDD


S, hogy milyen csodák születtek még itt vagy itt nézhetitek meg.:)

Ugye, hogy szívet melengető?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése