2011. december 24., szombat

Babzsák és a textilbőr

Egy nagyon kedves ismerősöm közbenjárásával kaptam egy megrendelést textilbőr babzsák fotel készítésére. Nekem is megfordult már a gondolat a fejemben többször is, hiszen a textilbőr jól kezelhető, könnyen tisztítható, szóval babzsáknak is kiváló lenne, de az is ott motoszkált az agyamban, hogy nyáron, főleg rövid nadrágban, lehet, hogy nem ez a legkellemesebb anyag, amire szívesen ül az ember. Persze azért örömmel vállaltam a dolgot. Íme az eredmény: 



Ez a szín annyira kellemes, hogy én is kedvet kaptam hozzá, de ami igazán lényeges, hogy a tulajdonosa is nagyon meg van elégedve vele. Ennél fontosabb pedig nincs is! :)

2 megjegyzés:

  1. Ha ez az mire gondolok, akkor nagyon örülök, hogy sikeres projektet hajtottunk végre, bár az érdemi munka a tied volt!

    VálaszTörlés
  2. Az bizony Anna. :) Ezúton is köszönöm a közreműködést! :)

    VálaszTörlés